sobota, 12 kwietnia 2014

ZNALEZIONE....


ONA : Hej! Co słychować u Ciebie?
ON : No hej... właśnie nawet wczoraj dość intensywnie  myślałem o tobie...  :) Jesteś w mieście?
ONA : Nie... Jeszcze nie. Wracam 4tego. Intensywnie mówisz... Jak bardzo?Bo ja gdy myślę o Tobie to... płonę. ;) Mogę to powiedzieć?
ON :  Uau. .. oj bardzo bardzo. .. a jak wrócisz ... to trzeba ten płomień  ugasić :)
ONA : Tez tak myślę. ;) 4 to sobota ,a w niedzielę możemy się spotkać. Co o tym myślisz? Ja jestem na tak ... :)
ON :   Oczywiście :) tak tak tak :)
ONA : Super!!! :) Nie wiem : czy nie powiem znów zbyt dużo? 
            TĘSKNIĘ
ON :  :) mrrr... miło... to już niedługo :) Bo powiem że już odliczam dni : )
ONA : Miło... bardzo miło... :)))
ON :  Robi się mokro i twardo :)
ONA : Ja też płonę ... Aż czuję wypieki na twarzy. :) Proszę wytrzymaj jeszcze trochę. :-*
ON : Hi ... no fajnie... oj będzie konsumpcja :)

Jak dla mnie to bardzo miła rozmowa dwojga ludzi mających się ku sobie... A wy co sądzicie???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz